Vragen over opgroeien en opvoeden? Vind de antwoorden bij jouw CJG Vind mijn CJG Sluiten

Idee, compliment of klacht?

Tevreden? Of kon het beter? We horen het graag.

Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze dienstverlening en onze professionals helpen iedereen zo goed mogelijk. Toch gaat er soms iets mis. Ben je niet tevreden? Bijvoorbeeld omdat je lang moest wachten, iemand moeilijk kon bereiken of vindt dat je niet netjes bent behandeld? Dan horen wij dat graag. Misschien heb je wel een idee voor hoe het beter kan, daar staan we zeker voor open. Maar ook als je juist heel blij was met de manier waarop we je hielpen, vinden we dat fijn om te horen.

Klanttevredenheidsonderzoek

Een handige manier om ons te laten weten wat je vindt, is het klanttevredenheidsonderzoek. Hiermee vragen wij minimaal 1 keer per jaar je mening over onze dienstverlening, tot je kind 12 jaar is. In het onderzoek kun je aangeven hoe goed de bereikbaarheid was van het CJG in dat jaar, of je prettig bent geholpen én of we jouw hulpvragen goed hebben opgelost. Het klanttevredenheidsonderzoek biedt ook ruimte voor persoonlijke complimenten, ideeën of opmerkingen.

Digitaal klachtenformulier, klachtenfolder en klachtenregeling

Als je ontevreden bent, hoef je niet met dat gevoel te blijven rondlopen. Een gesprek met de betreffende medewerker of de leidinggevende werkt vaak verhelderend Bovendien zorgt dit meestal voor een snelle oplossing waarmee iedereen tevreden is. Dien je toch liever een klacht in? Vul dan het klachtenformulier in of lees eerst meer:

In het formulier kun je aangeven of je contact met ons wilt over jouw klacht.

De klachtenfunctionaris kan je helpen

Onze klachtenfunctionaris, Els van ’t Klooster, geeft informatie, adviseert en denkt met je mee over hoe de klacht kan worden opgelost. Je kunt vrijblijvend met je vragen bij haar terecht via telefoonnummer 06 – 51 78 54 38 of e-mailadres klachten@cjgrijnmond.nl.

Klachtenformulier