Vragen over opgroeien en opvoeden? Vind de antwoorden bij jouw CJG Vind mijn CJG Sluiten

Ik heb een klacht

Niet tevreden? Wij horen het graag!
Onze medewerkers helpen iedereen zo goed mogelijk en wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Toch gaat er soms iets mis. Ben je niet tevreden? Bijvoorbeeld omdat je lang moest wachten, iemand moeilijk kon bereiken of vindt dat je niet netjes bent behandeld? Dan horen wij dat graag.

Digitaal klachtenformulier en klachtenregeling
Vaak is een gesprek met de medewerker of diens leidinggevende verhelderend. Onze ervaring is dat dit meestal het snelst zorgt voor een oplossing waarmee iedereen tevreden is. Je kunt eerst meer lezen over de mogelijkheden die er zijn om feedback te geven, zonder een klacht in te dienen. Mocht je er toch niet uitkomen, vul dan ons klachtenformulier in of lees eerst meer in onze Klachtenregeling.

In het formulier kun je aangeven of je contact met ons wilt over jouw klacht.

De klachtenfunctionaris kan je helpen
Onze klachtenfunctionaris, Els van ’t Klooster, geeft informatie, adviseert en denkt met je mee over hoe de klacht kan worden opgelost. Je kunt vrijblijvend met je vragen bij haar terecht via telefoonnummer 06 – 517 854 38 of e-mail klachten@cjgrijnmond.nl.