Cookies

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze website te bieden. Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen. - Bekijk cookie instellingen

Ga naar inhoud

Pilot 24/7 bereikbaarheid gestopt. En nu?

Homepage Nieuws Pilot 24/7 bereikbaarheid gestopt. En nu?
23 juli 2021 - bijgewerkt op: 21 februari 2022

Wij weten als geen ander dat opvoeden soms een uitdaging is. Daarom kun je ons er alles over vragen. Net als over het opgroeien, de verzorging of gezondheid van je baby, peuter, basisschoolkind of puber. Wij denken graag met je mee. Je kunt contact met ons opnemen op de manier die jij prettig vindt; ook om een afspraak te verplaatsen.

Je kunt contact met ons opnemen op de manier die jij prettig vindt; voor al je vragen over opvoeden, opgroeien en gezondheid, maar ook om een afspraak te verplaatsen. Wij zijn op werkdagen bereikbaar op verschillende manieren. Je kunt bijvoorbeeld bellen met ons contactcentrum, via telefoonnummer 088 - 20 10 000. Alle manieren zie je op onze contactpagina.

Afspraak verplaatsen kan ook buiten kantoortijden

Is jouw kind geboren na 1 januari 2012? Dan kun je ook buiten kantoortijden je afspraak verplaatsen. Het ouderportaal is dag en nacht, en in het weekend bereikbaar. Je logt erop in met je DigiD.

Over de pilot 24/7 bereikbaarheid

De afgelopen maanden deden wij

ervaring op met 24/7 bereikbaarheid. Dat gaf mooie resultaten. Zo wisten

jullie ons elke maand ongeveer 250 keer buiten kantoortijden te vinden

en waren de reacties op dat contact positief. Op dit moment is het

alleen (nog) niet mogelijk hiermee verder te gaan. Wel gebruikt het

Nederlands Centrum Jeugdgezondheid (NCJ) de resultaten voor een

eventueel landelijk vervolg.

Deel deze pagina met anderen via:

Je hebt de link zojuist gekopieërd.