Jaarverslag 2021: scroll in vogelvlucht langs onze hoogtepunten

08 april 2022

Het jaar 2021 was – ondanks de pandemie – ook het jaar van vernieuwing: met onder andere nieuwe webinars, een nieuwe CJG-locatie, en een nieuwe directeur Jeugd & Gezin!

jaarverslag 2021

Deels werd onze dienstverlening nog beïnvloed door het coronavirus: zo konden wij in het voorjaar geen vaccinatiedagen organiseren, maar in het najaar gelukkig weer wel. Ook was er nog een lockdown, maar hebben wij alsnog 290.000 contactmomenten gehad, online én offline. En door eigen webinars te ontwikkelen, konden wij onze expertise delen met grote groepen ouders tegelijk: soms wel 64 ouders per webinar!

Er werd offline ook steeds meer mogelijk: zoals een live theatervoorstelling over opvoeden, een werkbezoek van wethouders Bokhove en Kasmi (om onze werkwijze PATS in de praktijk te zien) en onze bestuurder Hans Butselaar, die op ons hoofdkantoor een kop koffie dronk met onze nieuwe directeur Jeugd & Gezin!

Route langs mijlpalen

Al 4 jaar hebben wij een visuele manier van verantwoorden, waarbij je in 1 oogopslag onze resultaten ziet. Anders dan voorgaande jaren, scroll je in vogelvlucht met ons mee langs onze hoogtepunten!

Volg onze route van hoofdonderwerpen door te scrollen, of navigeer via het menu onderin het scherm! Bij iedere tussenstop van de route kun je op het plusje klikken voor een toelichting.

Bekijk jaarverslag 2021

Financieel jaarverslag 2021

Ben je geïnteresseerd in de financiële verantwoording? Ook die is gekoppeld aan de illustratie.

Deel deze pagina met anderen via:

Je hebt de link zojuist gekopieërd.

• Privacy overzicht

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.

Pinterest - om zo Pinterest boards te kunnen tonen.