Online jaarverslag 2017

19 april 2018

Na het succes van vorig jaar, publiceren wij ook dit jaar weer een online jaarverslag. Naast onze financiële verantwoording over 2017, bevat het jaarverslag verhalen en video’s over diverse hoogtepunten van het CJG.

‘We hebben een goed bereik behaald, namelijk meer dan 98%, verbeteringen doorgevoerd in onze dienstverlening én we zijn financieel in de pas gebleven’, aldus Hans Butselaar en Pieter Stenger van de raad van bestuur in hun voorwoord. Positief zijn beide bestuurders ook over het feit dat preventie een steeds grotere rol speelt in de jeugdketen: ‘Gezamenlijk creëren we een beter opgroeiklimaat en effectieve zorg voor de jeugd in de hele regio Rijnmond. Onze CJG-professionals werken daar dagelijks heel hard aan.’

Sociaal jaarverslag

In het Sociaal jaarverslag laten wij vooral ‘klanten’ aan het woord. Zij vertellen over hun samenwerking met het CJG in de wijk, op school of in de praktijk. De wethouders van Lansingerland en Schiedam bijvoorbeeld, zij zijn geïnterviewd over het belang van de jeugdgezondheidszorg en preventie in hun gemeente.

Je kunt ook lezen over de succesvolle pilot bij huisartsenpraktijken. Jeugdverpleegkundigen van het CJG zijn aanwezig in de praktijk, als aanspreekpunt voor ouders, kinderen en jongeren. Een prima samenwerking dankzij de korte lijnen, aldus huisarts Van den Wijngaarden in ons Sociaal jaarverslag.

Natuurlijk mogen de ambassadeurs van 2017 – Jeugdverpleegkundigen Esther Spans en Minke Vellinga – én hun vlog niet ontbreken. Maar ook CJG-manager Vahit komt aan het woord over vaderparticipatie en we krijgen een inkijkje in de samenwerking met Home-Start en Vluchtelingenwerk.

Financieel jaarverslag

In het Financieel verslag 2017 verantwoorden wij onze resultaten en de besteding van de subsidiegelden die wij ontvingen. Een duidelijk overzicht dat in één oogopslag laat zien hoe CJG Rijnmond het vorig jaar heeft gedaan.

Deel deze pagina met anderen via:

Je hebt de link zojuist gekopieërd.

• Privacy overzicht

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.

Pinterest - om zo Pinterest boards te kunnen tonen.