Cookies

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze website te bieden. Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen. - Bekijk cookie instellingen

Homepage Tevreden? Of kon het beter? We horen het graag

Tevreden? Of kon het beter? We horen het graag

Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze dienstverlening en onze professionals helpen iedereen zo goed mogelijk. Toch gaat er soms iets mis. Ben je niet tevreden? Bijvoorbeeld omdat je lang moest wachten, iemand moeilijk kon bereiken of vindt dat je niet netjes bent behandeld? Dan horen wij dat graag. Misschien heb je wel een idee voor hoe het beter kan, daar staan we zeker voor open. Maar ook als je juist heel blij was met de manier waarop we je hielpen, vinden we dat fijn om te horen. Je kunt je feedback hieronder kwijt. Wil je een officiële klacht indienen? Scroll dan even door naar onderaan de pagina.

Deel hier je feedback

Klanttevredenheidsonderzoek

Een handige manier om ons te laten weten wat je van onze jeugdgezondheidszorg vindt, is het klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Hiermee vragen wij minimaal 1 keer per jaar je mening over onze dienstverlening, tot je kind 12 jaar is. In het onderzoek kun je aangeven hoe goed de bereikbaarheid was van het CJG in dat jaar, of je prettig bent geholpen én of we jouw hulpvragen goed hebben opgelost. Het klanttevredenheidsonderzoek biedt ook ruimte voor persoonlijke complimenten, ideeën of opmerkingen.

Klacht? Digitaal klachtenformulier, klachtenfolder en klachtenregeling

Als je ontevreden bent, hoef je niet met dat gevoel te blijven rondlopen. Een gesprek met de betreffende professional of de leidinggevende werkt vaak verhelderend. Bovendien zorgt dit meestal voor een snelle oplossing waarmee iedereen tevreden is. Dien je toch liever een klacht in? Vul dan het klachtenformulier in of lees eerst meer:

In het formulier kun je aangeven of je contact met ons wilt over jouw klacht.

Onze klachtenfunctionaris kan je helpen

Binnen CJG Rijnmond hebben we een klachtenfunctionaris. Helma Zunderman, geeft informatie, adviseert en denkt met je mee over hoe de klacht kan worden opgelost. Woon je in de regio Rijnmond? Dan kun je vrijblijvend met je vragen bij haar terecht via telefoonnummer 06 - 13 02 87 46 of vul onderstaand formulier in.


  • Privacy overzicht
  • Noodzakelijke cookies
  • Cookies van derden
  • Aanvullende cookies
  • Privacy en cookies

Privacy Overzicht

Deze website maakt gebruik van functionele-, analytische- en tracking-cookies om de website te verbeteren. Hiervoor slaan wij informatie op zoals je IP-adres, je surfgedrag en alle persoonsgegevens die je zelf bij ons achterlaat. Wij gebruiken deze gegevens om onze website te verbeteren. Je kunt nu direct toestemming geven voor al deze cookies. Wil je niet (alle) cookies goedkeuren? Dan kun je hiernaast cookies aan- en uitzetten. Meer informatie over de cookies die wij bijhouden en de partijen waarmee wij samenwerken vind je in ons cookiebeleid.

Noodzakelijke cookies

Strikt Noodzakelijke Cookies moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat wij uw voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Cookies van derden

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.

Door deze cookie ingeschakeld te houden, kunnen we onze website verbeteren.

Aanvullende cookies

Deze website gebruikt de volgende aanvullende cookies/services:

Pinterest - om zo Pinterest boards te kunnen tonen.

Privacy en cookies