Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze dienstverlening en onze professionals helpen iedereen zo goed mogelijk. Toch gaat er soms iets mis. Ben je niet tevreden? Bijvoorbeeld omdat je lang moest wachten, iemand moeilijk kon bereiken of vindt dat je niet netjes bent behandeld? Dan horen wij dat graag.
Misschien heb je wel een idee voor hoe het beter kan, daar staan we zeker voor open. Maar ook als je juist heel blij was met de manier waarop we je hielpen, vinden we dat fijn om te horen. Je kunt je feedback hieronder kwijt. Wil je een officiële klacht indienen? Scroll dan even door naar onderaan de pagina.
Deel hier je feedback
Klanttevredenheidsonderzoek
Een handige manier om ons te laten weten wat je van onze jeugdgezondheidszorg vindt, is het klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Hiermee vragen wij minimaal 1 keer per jaar je mening over onze dienstverlening, tot je kind 12 jaar is. In het onderzoek kun je aangeven hoe goed de bereikbaarheid was van het CJG in dat jaar, of je prettig bent geholpen én of we jouw hulpvragen goed hebben opgelost. Het klanttevredenheidsonderzoek biedt ook ruimte voor persoonlijke complimenten, ideeën of opmerkingen.
Klacht? Digitaal klachtenformulier, klachtenfolder en klachtenregeling
Als je ontevreden bent, hoef je niet met dat gevoel te blijven rondlopen. Een gesprek met de betreffende professional of de leidinggevende werkt vaak verhelderend. Bovendien zorgt dit meestal voor een snelle oplossing waarmee iedereen tevreden is. Dien je toch liever een klacht in? Vul dan het klachtenformulier in of lees eerst meer:
In het formulier kun je aangeven of je contact met ons wilt over jouw klacht.
Onze klachtenfunctionaris kan je helpen
Binnen CJG Rijnmond hebben we een klachtenfunctionaris: Helma Zunderman. Zij geeft informatie, adviseert en denkt met je mee over hoe de klacht het beste kan worden opgelost. Woon je in de regio Rijnmond? Dan kun je vrijblijvend met je vragen bij haar terecht via onderstaand formulier. Heb je moeite met het invullen van het formulier dan kun je Helma ook bellen via telefoonnummer 06 - 13 02 87 46.