Cookies

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze website te bieden. Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen. - Bekijk cookie instellingen

Klanten over CJG Rotterdam

Klanten over CJG Rotterdam
Doorlopend onderzoeken wij hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds beter maken. We staan altijd open voor feedback. Dus heb je een klacht, idee of misschien wel een compliment? Wij horen het graag!
8.5

Gemiddelde waardering

8.5

Bereikbaarheid

Telefonisch is het CJG goed bereikbaar en het consultatiebureau is dichtbij huis. Een paar keer liep een afspraak uit, maar dat ging de laatste keren beter.
8.7

Deskundigheid

Vaak hoorde ik dat consultatiebureaus in steden niet behulpzaam zijn. Mijn ervaring is heel anders! Vanaf dag 1 ben ik goed en deskundig geholpen!
8.9

Bejegening

Ik vond de persoonlijke benadering tijdens het consult fijn. Ik voelde mij gelijkwaardig en serieus genomen. Er wordt niet aangedrongen of iets opgelegd. Ga zo door!

Klacht, idee of compliment?

Onze professionals helpen iedereen zo goed mogelijk. Toch gaat er soms iets mis. Ben je niet tevreden, bijvoorbeeld omdat je lang moest wachten of vindt dat je niet netjes bent behandeld? Wij horen het graag! Ook ideeën over hoe het beter kan zijn welkom. En natuurlijk vinden wij het ook fijn om te horen als je juist heel blij was met de manier waarop we je hielpen.

Geef feedback

Zelf een recensie schrijven?

Steeds meer mensen beoordelen ons op Google. Wil jij ook een recensie schrijven? Dat kan!

Plaats een review

Hoe komen deze cijfers tot stand?

In ons klanttevredenheidsonderzoek (KTO) vragen wij ouders en verzorgers naar hun mening nadat zij met hun kind een afspraak bij ons hadden. Ook na het geboortehuisbezoek nemen wij een vragenlijst af. De vragen zijn afgestemd op het type afspraak.

Dit onderzoek naar hoe klanten onze dienstverlening ervaren, is onafhankelijk en doorlopend. Ook jij kunt na je afspraak een e-mail ontvangen. De vragen die je krijgt zijn onderverdeeld in de thema’s bejegening, deskundigheid en bereikbaarheid.

Elk kwartaal krijgt onze CJG-locatie de resultaten van het onderzoek. We zien wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering. Zo kunnen we, waar nodig, snel bijsturen.

Onafhankelijk onderzoek

CHOICE Insights + Strategy is onze vaste onderzoekspartner. Je kunt door deze organisatie benaderd worden nadat je met jouw kind een afspraak bij ons hebt gehad. Meedoen is altijd vrijwillig en anoniem.

Choice logo red
  • Privacy overzicht
  • Noodzakelijke cookies
  • Cookies van derden
  • Aanvullende cookies
  • Privacy en cookies

Privacy Overzicht

Deze website maakt gebruik van functionele-, analytische- en tracking-cookies om de website te verbeteren. Hiervoor slaan wij informatie op zoals je IP-adres, je surfgedrag en alle persoonsgegevens die je zelf bij ons achterlaat. Wij gebruiken deze gegevens om onze website te verbeteren. Je kunt nu direct toestemming geven voor al deze cookies. Wil je niet (alle) cookies goedkeuren? Dan kun je hiernaast cookies aan- en uitzetten. Meer informatie over de cookies die wij bijhouden en de partijen waarmee wij samenwerken vind je in ons cookiebeleid.

Noodzakelijke cookies

Strikt Noodzakelijke Cookies moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat wij uw voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Cookies van derden

Deze website gebruikt Google Analytics, Hotjar en Facebook pixel om anonieme informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van de site en de meest populaire pagina's.

Door deze cookie ingeschakeld te houden, kunnen we onze website verbeteren.

Aanvullende cookies

Deze website gebruikt de volgende aanvullende cookies/services:

Pinterest - om zo Pinterest boards te kunnen tonen.

Privacy en cookies