Bereikbaarheid
"Ik kan makkelijk een afspraak inplannen en krijg altijd de mogelijkheid om langs te komen of contact op te nemen bij vragen."
Onze vernieuwde website is deze maand live gegaan. Het kan zijn dat nog niet alles perfect werkt. We werken hard om alles snel in orde te maken.
Doorlopend onderzoeken wij hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds beter maken. We staan altijd open voor feedback.
"Ik kan makkelijk een afspraak inplannen en krijg altijd de mogelijkheid om langs te komen of contact op te nemen bij vragen."
"Ik heb met name in het begin heel veel baat gehad bij de hulp van het consultatiebureau. Ik kreeg adequate (en proactieve) hulp bij mijn huilende dochter. Veel dank daarvoor!"
"Ik heb met name in het begin heel veel baat gehad bij de hulp van het consultatiebureau. Ik kreeg adequate (en proactieve) hulp bij mijn huilende dochter. Veel dank daarvoor!"
In ons klanttevredenheidsonderzoek (KTO) vragen wij ouders en verzorgers naar hun mening nadat zij met hun kind een afspraak bij ons hadden. Ook na het geboortehuisbezoek nemen wij een vragenlijst af. De vragen zijn afgestemd op het type afspraak.
Dit onderzoek naar hoe klanten onze dienstverlening ervaren, is onafhankelijk en doorlopend. Ook jij kunt na je afspraak een e-mail ontvangen. De vragen die je krijgt zijn onderverdeeld in de thema’s bejegening, deskundigheid en bereikbaarheid.
Elk kwartaal krijgt onze CJG-locatie de resultaten van het onderzoek. We zien wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering. Zo kunnen we, waar nodig, snel bijsturen
CHOICE Insights + Strategy is onze vaste onderzoekspartner. Je kunt door deze organisatie benaderd worden nadat je met jouw kind een afspraak bij ons hebt gehad. Meedoen is altijd vrijwillig en anoniem.