Onze vernieuwde website is deze week live gegaan. Het kan zijn dat nog niet alles perfect werkt. We werken hard om alles snel in orde te maken.
CJG Rijnmond start, met ingang van 26 juni, op alle CJG-locaties in het werkgebied Rotterdam-Rijnmond een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek onder ouders en verzorgers die met hun kind op consult komen. We vinden het belangrijk dat we klanten helpen op de manier waarbij zij zich prettig voelen. En dat we kunnen aanbieden wat zij nodig hebben.
Het gezin staat daarbij altijd centraal. De ervaringen van ouders en verzorgers zijn voor ons een gratis advies om onze dienstverlening verder te verbeteren.
CJG Rijnmond start, met ingang van 26 juni, op alle CJG-locaties in het werkgebied Rotterdam-Rijnmond een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek onder ouders en verzorgers die met hun kind op consult komen. We vinden het belangrijk dat we klanten helpen op de manier waarbij zij zich prettig voelen. En dat we kunnen aanbieden wat zij nodig hebben. Het gezin staat daarbij altijd centraal. De ervaringen van ouders en verzorgers zijn voor ons een gratis advies om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Binnen het klanttevredenheidsonderzoek hebben we 3 hoofdthema’s:
Na het consult ontvangen ouders en verzorgers met kinderen van 0 tot 12 jaar een vragenlijst. Tot de leeftijd van 14 maanden ontvangen zij deze maximaal 2 keer. De vragenlijst wordt per e-mail verstuurd, vanaf het moment dat er een geboortehuisbezoek heeft plaatsgevonden.
In het jaar dat je kind 2 jaar wordt, ontvangen ouders en verzorgers eveneens maximaal 2 keer het klanttevredenheidsonderzoek. Daarna is het maximaal 1 keer per levensjaar totdat het kind 12 jaar is geworden. Er vindt nog geen klanttevredenheidsonderzoek plaats onder jongeren van 12 tot 18 jaar.
Klik hier voor meer informatie over het klanttevredenheidsonderzoek.