Ga naar de hoofdinhoud

Melding

Mazelen in de regio Rotterdam-Rijnmond: dit moet je doen als je kind klachten heeft en hoe kun je je kind beschermen

Lees meer

Hoe tevreden zijn onze klanten?

Wij onderzoeken steeds hoe tevreden onze klanten zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren. We staan altijd open voor feedback. Dus heb je een klacht, idee of misschien wel een compliment? Wij horen het graag!

Gemiddelde waardering

8,4
8,1

Verwachting

'Het CJG laat goed weten wat er tijdens de afspraak gebeurt, fijn om van tevoren te weten wat ik kan verwachten.'

8,6

Deskundigheid

'Ik vind dat we goed geholpen zijn! Erg professioneel en de jeugdverpleegkundige had veel ervaring. Ook kijken ze steeds meer naar het kind in plaats van de cijfers.'

9,0

Bejegening

'Ik vond de persoonlijke benadering tijdens het consult fijn. Ik voelde mij gelijkwaardig en serieus genomen. Er wordt niet aangedrongen of iets opgelegd. Ga zo door!'

Zelf een recensie schrijven?

Steeds meer mensen beoordelen ons op Google. Wil jij ook een recensie schrijven? Dat kan! Ga naar jouw gemeentepagina en laat een reactie achter op Google.

Klacht, idee of compliment?

Onze professionals helpen iedereen zo goed mogelijk. Toch gaat er soms iets mis. Ben je niet tevreden, bijvoorbeeld omdat je lang moest wachten of vindt dat je niet netjes bent behandeld? Wij horen het graag! Ook ideeën over hoe het beter kan zijn welkom. En natuurlijk vinden wij het ook fijn om te horen als je juist heel blij was met de manier waarop we je hielpen.

Content

Een deel van de zwangeren en ouders die een afspraak met ons hebben gehad ontvangen een vragenlijst. Deze gaat over de afspraak, maar ook over onze organisatie. CHOICE Insights + Strategy, onze vaste onderzoekspartner, verstuurt de vragenlijsten en onderzoekt de resultaten zodat wij onze dienstverlening steeds beter kunnen maken.

Wat kun je verwachten?

Zwangeren en ouders ontvangen na de afspraak een uitnodiging om mee te doen met het klanttevredenheidsonderzoek. Dit gebeurt niet na elke afspraak, maar wel minimaal 1 keer per jaar tot je kind 12 jaar is. In het onderzoek kun je aangeven hoe goed de bereikbaarheid was van het CJG in dat jaar, of je prettig bent geholpen én of we jouw hulpvragen goed hebben opgelost.  

Als je in de e-mail op de knop klikt om mee te doen, kom je direct bij de vragenlijst. De vragen zijn afgestemd op afspraak die jij hebt gehad. Je kunt de vragen invullen via jouw computer, smartphone of tablet. Het invullen duurt ongeveer 5 tot 7 minuten. 

Gebeurde er iets waarvan je wilt dat wij dit direct weten? Je kunt dit in het onderzoek aangeven. Wij ondernemen dan gelijk actie. 

Vrijwillig en anoniem

Deelname aan ons klanttevredenheidsonderzoek is altijd vrijwillig en anoniem. Dit betekent dat wij, CJG Rijnmond, nooit zonder jouw uitdrukkelijke toestemming weten wat je hebt geantwoord; wij krijgen alleen de bij elkaar opgetelde, anonieme resultaten van iedereen die heeft meegewerkt. 

Dit doen we met de resultaten

Onze CJG-locaties krijgen elk kwartaal de resultaten van het onderzoek. We zien wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering. Zo kunnen we, waar nodig, snel bijsturen en onze dienstverlening per locatie verbeteren. Zo zorgen we ervoor dat onze jeugdgezondheidszorg aan de wensen en behoeften van zwangeren, ouders en jongeren voldoet. Ben je benieuwd hoe jouw CJG-locatie door ouders en jongeren wordt beoordeeld? Kijk dan op de pagina van jouw CJG-locatie

Heb je een vraag?

Heb je een vraag over ons klanttevredenheidsonderzoek? Stuur dan een e-mail naar marktonderzoek@thechoice.nl