Bereikbaarheid
"De telefonische helpdesk is dagelijks goed bereikbaar voor ouders die vragen hebben. Dat je nu zelf via internet een afspraak kunt verzetten, is ook echt een verbetering."
Onze vernieuwde website is deze week live gegaan. Het kan zijn dat nog niet alles perfect werkt. We werken hard om alles snel in orde te maken.
Doorlopend onderzoeken wij hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds beter maken. We staan altijd open voor feedback. Dus heb je een klacht, idee of misschien wel een compliment? Wij horen het graag!
"De telefonische helpdesk is dagelijks goed bereikbaar voor ouders die vragen hebben. Dat je nu zelf via internet een afspraak kunt verzetten, is ook echt een verbetering."
"Het personeel is vriendelijk, geduldig en ik voel mij als moeder serieus behandeld. Wel zou ik een tijdvak vrijmaken voor een gesprekje waar het kind niet bij is."
"Mijn zoontje van 3 moet altijd eerst wennen en dat is soms lastig, maar we hebben beiden dit bezoek als zeer prettig ervaren! De jonge, aardige medewerkster begreep het meteen."
In ons klanttevredenheidsonderzoek (KTO) vragen wij ouders en verzorgers naar hun mening nadat zij met hun kind een afspraak bij ons hadden. Ook na het geboortehuisbezoek nemen wij een vragenlijst af. De vragen zijn afgestemd op het type afspraak.
Dit onderzoek naar hoe klanten onze dienstverlening ervaren, is onafhankelijk en doorlopend. Ook jij kunt na je afspraak een e-mail ontvangen. De vragen die je krijgt zijn onderverdeeld in de thema’s bejegening, deskundigheid en bereikbaarheid.
Elk kwartaal krijgt onze CJG-locatie de resultaten van het onderzoek. We zien wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering. Zo kunnen we, waar nodig, snel bijsturen.
CHOICE Insights + Strategy is onze vaste onderzoekspartner. Je kunt door deze organisatie benaderd worden nadat je met jouw kind een afspraak bij ons hebt gehad. Meedoen is altijd vrijwillig en anoniem.