Bereikbaarheid
"Ik zou het fijn vinden om gebeld te worden voor een afspraak, in plaats van een brief te krijgen. Dan weet ik gelijk dat ik kan en hoef ik het niet te verzetten."
Onze vernieuwde website is deze week live gegaan. Het kan zijn dat nog niet alles perfect werkt. We werken hard om alles snel in orde te maken.
Doorlopend onderzoeken wij hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds beter maken. We staan altijd open voor feedback. Dus heb je een klacht, idee of misschien wel een compliment? Wij horen het graag!
"Ik zou het fijn vinden om gebeld te worden voor een afspraak, in plaats van een brief te krijgen. Dan weet ik gelijk dat ik kan en hoef ik het niet te verzetten."
"Ze geven goed en eerlijk advies in een vertrouwde sfeer. Toen ik vroeg om een extra professional bij het vaccineren van mijn dochter, zorgden ze daarvoor. Dat vond ik heel fijn."
"De jeugdarts is een verfrissende verschijning die echt kijkt naar het kind. Ik hoor wel eens horrorverhalen over het consultatiebureau, maar die passen hier totaal niet!"
In ons klanttevredenheidsonderzoek (KTO) vragen wij ouders en verzorgers naar hun mening nadat zij met hun kind een afspraak bij ons hadden. Ook na het geboortehuisbezoek nemen wij een vragenlijst af. De vragen zijn afgestemd op het type afspraak.
Dit onderzoek naar hoe klanten onze dienstverlening ervaren, is onafhankelijk en doorlopend. Ook jij kunt na je afspraak een e-mail ontvangen. De vragen die je krijgt zijn onderverdeeld in de thema’s bejegening, deskundigheid en bereikbaarheid.
Elk kwartaal krijgt onze CJG-locatie de resultaten van het onderzoek. We zien wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering. Zo kunnen we, waar nodig, snel bijsturen.
CHOICE Insights + Strategy is onze vaste onderzoekspartner. Je kunt door deze organisatie benaderd worden nadat je met jouw kind een afspraak bij ons hebt gehad. Meedoen is altijd vrijwillig en anoniem.