Bereikbaarheid
"Het contact is laagdrempelig en de locatie is dichtbij. Goed toegankelijk ook met de auto. Alleen duurt het soms dagen voor je antwoord krijgt op een vraag."
Onze vernieuwde website is deze week live gegaan. Het kan zijn dat nog niet alles perfect werkt. We werken hard om alles snel in orde te maken.
Doorlopend onderzoeken wij hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds beter maken. We staan altijd open voor feedback. Dus heb je een klacht, idee of misschien wel een compliment? Wij horen het graag!
"Het contact is laagdrempelig en de locatie is dichtbij. Goed toegankelijk ook met de auto. Alleen duurt het soms dagen voor je antwoord krijgt op een vraag."
"Ik vind dat we goed geholpen zijn! Erg professioneel en de jeugdverpleegkundige had veel ervaring. Ook kijken ze steeds meer naar het kind in plaats van de cijfers."
"Vanaf het begin heb ik aardige en relaxte professionals gezien die mij en mijn zoontje serieus nemen. Ze laten zich niet leiden door statistieken, maar door mensen. Complimenten!"
In ons klanttevredenheidsonderzoek (KTO) vragen wij ouders en verzorgers naar hun mening nadat zij met hun kind een afspraak bij ons hadden. Ook na het geboortehuisbezoek nemen wij een vragenlijst af. De vragen zijn afgestemd op het type afspraak.
Dit onderzoek naar hoe klanten onze dienstverlening ervaren, is onafhankelijk en doorlopend. Ook jij kunt na je afspraak een e-mail ontvangen. De vragen die je krijgt zijn onderverdeeld in de thema’s bejegening, deskundigheid en bereikbaarheid.
Elk kwartaal krijgt onze CJG-locatie de resultaten van het onderzoek. We zien wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering. Zo kunnen we, waar nodig, snel bijsturen.
CHOICE Insights + Strategy is onze vaste onderzoekspartner. Je kunt door deze organisatie benaderd worden nadat je met jouw kind een afspraak bij ons hebt gehad. Meedoen is altijd vrijwillig en anoniem.