Bereikbaarheid
"Er zijn meestal geen lange wachttijden en afspraken worden in overleg gepland. Contact via de telefoon heeft volgens mij geen zin, dan kun je geen lichamelijk onderzoek doen."
Onze vernieuwde website is deze week live gegaan. Het kan zijn dat nog niet alles perfect werkt. We werken hard om alles snel in orde te maken.
Doorlopend onderzoeken wij hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds beter maken. We staan altijd open voor feedback.
"Er zijn meestal geen lange wachttijden en afspraken worden in overleg gepland. Contact via de telefoon heeft volgens mij geen zin, dan kun je geen lichamelijk onderzoek doen."
"Ik hoor mensen slecht praten over het consultatiebureau, maar zelf deel ik die ervaring helemaal niet! Ik kreeg altijd nuttig advies. Alleen zou er meer aandacht mogen zijn voor borstvoeding."
"Het is in 2,5 jaar echt veranderd! Toen ging ik met tegenzin, nu was het huisbezoek al aangenaam. Later ook de ontvangst op het CJG. Ik hoop deze ervaring te houden!"
In ons klanttevredenheidsonderzoek (KTO) vragen wij ouders en verzorgers naar hun mening nadat zij met hun kind een afspraak bij ons hadden. Ook na het geboortehuisbezoek nemen wij een vragenlijst af. De vragen zijn afgestemd op het type afspraak.
Dit onderzoek naar hoe klanten onze dienstverlening ervaren, is onafhankelijk en doorlopend. Ook jij kunt na je afspraak een e-mail ontvangen. De vragen die je krijgt zijn onderverdeeld in de thema’s bejegening, deskundigheid en bereikbaarheid.
Elk kwartaal krijgt onze CJG-locatie de resultaten van het onderzoek. We zien wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering. Zo kunnen we, waar nodig, snel bijsturen.
CHOICE Insights + Strategy is onze vaste onderzoekspartner. Je kunt door deze organisatie benaderd worden nadat je met jouw kind een afspraak bij ons hebt gehad. Meedoen is altijd vrijwillig en anoniem.