Cookies

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze website te bieden. Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen. - Bekijk cookie instellingen

Ga naar inhoud

Er zijn steeds meer uitbraken van mazelen in Europa. Heb je vragen of wil je meer informatie over mazelen of de vaccinatie tegen deze ernstige infectieziekte?

Lees meer

Hoe ervaren onze klanten het CJG?

Bij het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) werken honderden professionals om samen met ouders en verzorgers gezond en veilig opgroeien mogelijk te maken. Onze professionals volgen de ontwikkeling van het kind, beantwoorden vragen en geven advies aan ouders als dat nodig is. Het gezin staat daarbij altijd centraal.
Graag helpen wij onze klanten op een manier waarbij zij zich prettig voelen. En dat we kunnen aanbieden wat zij nodig hebben. Daarom voert het CJG voortdurend een klanttevredenheidsonderzoek uit onder ouders en verzorgers die met hun kind een afspraak hebben op het CJG. We horen graag hen ervaringen. Voor ons is dit een gratis advies om onze dienstverlening verder te verbeteren.

In alles wat we doen vinden we het belangrijk dat:

  • klanten een goed gevoel hebben over de manier waarop onze professionals tijdens het consult met hen omgaan. Voelde zij zich welkom? En, vinden zij hen vriendelijk?
  • klanten zich geholpen voelen. Sloot het consult aan op de vraag en verwachtingen? Voelde zij zich serieus genomen? En hoe beoordelen zij de deskundigheid van de jeugdarts of jeugdverpleegkundige?
  • Klanten het CJG snel en makkelijk kunnen bereiken. Hoeveel moeite kostte hen het om in contact met ons te komen en geholpen te worden?

Klanten ontvangen een digitale vragenlijst
Na het consult ontvangen ouders en verzorgers met kinderen van 0 tot 12 jaar een vragenlijst. Tot de leeftijd van 14 maanden ontvangen zij deze maximaal 2 keer. De vragenlijst wordt per e-mail verstuurd, vanaf het moment dat er een geboortehuisbezoek heeft plaatsgevonden.
In het jaar dat je kind 2 jaar wordt, ontvangen klanten eveneens maximaal 2 keer het klanttevredenheidsonderzoek. Daarna is het maximaal 1 keer per levensjaar totdat je kind 12 jaar is geworden. Er vindt nog geen klanttevredenheidsonderzoek plaats onder jongeren van 12 tot 18 jaar.

Vragen over het klanttevredenheidsonderzoek van het CJG
Heb je een vraag over het klanttevredenheidsonderzoek van het CJG? Neem contact op met het CJG via telefoonnummer 088 – 20 10 000 of vul het contactformulier in.