Onze vernieuwde website is deze maand live gegaan. Het kan zijn dat nog niet alles perfect werkt. We werken hard om alles snel in orde te maken.
Wij onderzoeken doorlopend hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds beter maken. CHOICE Insights + Strategy is onze vaste onderzoekspartner. Geregeld benadert deze organisatie ouders nadat zij met hun kind een afspraak bij ons hebben gehad.
Na een afspraak met ons kun je per e-mail een uitnodiging krijgen om mee te doen met het onderzoek. Dit gebeurt niet na elke afspraak, maar wel minimaal 1 keer per jaar tot je kind 12 jaar is. In het onderzoek kun je aangeven hoe goed de bereikbaarheid was van het CJG in dat jaar, of je prettig bent geholpen én of we jouw hulpvragen goed hebben opgelost.
Als je in de e-mail op de button klikt om mee te doen, kom je direct bij de vragenlijst. Je kunt de vragen invullen via jouw computer, smartphone of tablet. Het invullen duurt ongeveer 4 minuten.
Gebeurde je iets waarvan je wilt dat wij dit direct weten? Je kunt dit in het onderzoek aangeven. Wij ondernemen dan gelijk actie.
Je deelname is altijd vrijwillig en anoniem. Dit betekent dat wij, CJG Rijnmond, nooit zonder jouw uitdrukkelijke toestemming weten wat je hebt geantwoord; wij krijgen alleen de bij elkaar opgetelde, anonieme resultaten van iedereen die heeft meegewerkt.
Onze CJG-locaties krijgen elk kwartaal de resultaten van het onderzoek. Op basis daarvan kunnen wij de dienstverlening per locatie verbeteren. Zo zorgen we ervoor dat onze jeugdgezondheidszorg aan de wensen en behoeften van ouders en jongeren voldoet. Ben je benieuwd hoe jouw CJG-locatie door ouders en jongeren wordt beoordeeld? Kijk dan op de pagina van jouw CJG-locatie. Of bekijk de algemene beoordeling van CJG Rijnmond.
Heb je een vraag over ons klanttevredenheidsonderzoek? Stuur dan een e-mail naar marktonderzoek@thechoice.nl.
Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze dienstverlening en onze professionals helpen iedereen zo goed mogelijk. Toch gaat er soms iets mis. Ben je niet tevreden? Bijvoorbeeld omdat je lang moest wachten, iemand moeilijk kon bereiken of vindt dat je niet netjes bent behandeld? Dan horen wij dat graag. Misschien heb je wel een idee voor hoe het beter kan, daar staan we zeker voor open. Maar ook als je juist heel blij was met de manier waarop we je hielpen, vinden we dat fijn om te horen. Je kunt het ons laten weten via onze pagina klacht, idee of compliment. Daar vind je ook de gegevens van onze klachtenfunctionaris.