Cookies

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze website te bieden. Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen. - Bekijk cookie instellingen

Ga naar inhoud

Op 5 december sluiten wij om 16.00 uur de tent, want Sinterklaas komt langs. Dat wordt voor onze professionals ook een feestmoment!

Sint tips
Homepage CJG-locaties Lansingerland Klanten over CJG Lansingerland

Klanten over CJG Lansingerland

Doorlopend onderzoeken wij hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds beter maken. We staan altijd open voor feedback. Dus heb je een klacht, idee of misschien wel een compliment? Wij horen het graag!
Gemiddelde waardering
8.2

Bereikbaarheid

De telefonische helpdesk is dagelijks goed bereikbaar voor ouders die vragen hebben. Dat je nu zelf via internet een afspraak kunt verzetten, is ook echt een verbetering.
8.5

Deskundigheid

Het personeel is vriendelijk, geduldig en ik voel mij als moeder serieus behandeld. Wel zou ik een tijdvak vrijmaken voor een gesprekje waar het kind niet bij is.
8.4

Bejegening

Mijn zoontje van 3 moet altijd eerst wennen en dat is soms lastig, maar we hebben beiden dit bezoek als zeer prettig ervaren! De jonge, aardige medewerkster begreep het meteen.
9

Zelf een recensie schrijven?

Steeds meer mensen beoordelen ons op Google. Wil jij ook een recensie schrijven? Dat kan! Ga naar jouw gemeentepagina en laat een reactie achter op Google.

Geef jouw CJG locatie een review

Klacht, idee of compliment?

Onze professionals helpen iedereen zo goed mogelijk. Toch gaat er soms iets mis. Ben je niet tevreden, bijvoorbeeld omdat je lang moest wachten of vindt dat je niet netjes bent behandeld? Wij horen het graag! Ook ideeën over hoe het beter kan zijn welkom. En natuurlijk vinden wij het ook fijn om te horen als je juist heel blij was met de manier waarop we je hielpen.

Geef feedback

Hoe komen deze cijfers tot stand?

In ons klanttevredenheidsonderzoek (KTO) vragen wij ouders en verzorgers naar hun mening nadat zij met hun kind een afspraak bij ons hadden. Ook na het geboortehuisbezoek nemen wij een vragenlijst af. De vragen zijn afgestemd op het type afspraak.

Dit onderzoek naar hoe klanten onze dienstverlening ervaren, is onafhankelijk en doorlopend. Ook jij kunt na je afspraak een e-mail ontvangen. De vragen die je krijgt zijn onderverdeeld in de thema’s bejegening, deskundigheid en bereikbaarheid.

Elk kwartaal krijgt onze CJG-locatie de resultaten van het onderzoek. We zien wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering. Zo kunnen we, waar nodig, snel bijsturen.

Onafhankelijk onderzoek

CHOICE Insights + Strategy is onze vaste onderzoekspartner. Je kunt door deze organisatie benaderd worden nadat je met jouw kind een afspraak bij ons hebt gehad. Meedoen is altijd vrijwillig en anoniem.

CHOICE Insights Strategy black