Bereikbaarheid
"Het was me niet helemaal duidelijk op welke plek ik me moest melden. We stonden bij de balie waar we dat altijd doen, maar nu moesten we ineens naar een andere plek."
Onze vernieuwde website is deze maand live gegaan. Het kan zijn dat nog niet alles perfect werkt. We werken hard om alles snel in orde te maken.
Doorlopend onderzoeken wij hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds beter maken. We staan altijd open voor feedback.
"Het was me niet helemaal duidelijk op welke plek ik me moest melden. We stonden bij de balie waar we dat altijd doen, maar nu moesten we ineens naar een andere plek."
"Alleen maar complimenten. Ik word altijd goed geholpen, mijn dochter komt graag even spelen en de bezoeken zijn prettig. Ik voel me gehoord en serieus genomen."
"Ga zo door! Je hoort vaak negatieve verhalen over consultatiebureaus, dus ik was heel benieuwd. Ben vanaf de eerste afspraak altijd vriendelijk en netjes geholpen. Heel fijn!"
In ons klanttevredenheidsonderzoek (KTO) vragen wij ouders en verzorgers naar hun mening nadat zij met hun kind een afspraak bij ons hadden. Ook na het geboortehuisbezoek nemen wij een vragenlijst af. De vragen zijn afgestemd op het type afspraak.
Dit onderzoek naar hoe klanten onze dienstverlening ervaren, is onafhankelijk en doorlopend. Ook jij kunt na je afspraak een e-mail ontvangen. De vragen die je krijgt zijn onderverdeeld in de thema’s bejegening, deskundigheid en bereikbaarheid.
Elk kwartaal krijgt onze CJG-locatie de resultaten van het onderzoek. We zien wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering. Zo kunnen we, waar nodig, snel bijsturen.
CHOICE Insights + Strategy is onze vaste onderzoekspartner. Je kunt door deze organisatie benaderd worden nadat je met jouw kind een afspraak bij ons hebt gehad. Meedoen is altijd vrijwillig en anoniem.