Cookies

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze website te bieden. Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen. - Bekijk cookie instellingen

Ga naar inhoud

Hoe ervaren onze klanten ons?

26 juni 2017

CJG Rijnmond start, met ingang van 26 juni, op alle CJG-locaties in het werkgebied Rotterdam-Rijnmond een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek onder ouders en verzorgers die met hun kind op consult komen. We vinden het belangrijk dat we klanten helpen op de manier waarbij zij zich prettig voelen. En dat we kunnen aanbieden wat zij nodig hebben. Het gezin staat daarbij altijd centraal. De ervaringen van ouders en verzorgers zijn voor ons een gratis advies om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Binnen het klanttevredenheidsonderzoek hebben we 3 hoofdthema’s:

  • Bejegening: de manier waarop onze professionals met klanten omgaan.
  • Deskundigheid: hoe serieus genomen voelen klanten zich door onze professionals en hoe beoordelen zij de deskundigheid.
  • Bereikbaarheid: hoeveel moeite kost het klanten om in contact te komen met het CJG.

Ouders en verzorgers ontvangen een digitale vragenlijst

Na het consult ontvangen ouders en verzorgers met kinderen van 0 tot 12 jaar een vragenlijst. Tot de leeftijd van 14 maanden ontvangen zij deze maximaal 2 keer. De vragenlijst wordt per e-mail verstuurd, vanaf het moment dat er een geboortehuisbezoek heeft plaatsgevonden.
In het jaar dat je kind 2 jaar wordt, ontvangen ouders en verzorgers eveneens maximaal 2 keer het klanttevredenheidsonderzoek. Daarna is het maximaal 1 keer per levensjaar totdat het kind 12 jaar is geworden. Er vindt nog geen klanttevredenheidsonderzoek plaats onder jongeren van 12 tot 18 jaar.

Vragen over het klanttevredenheidsonderzoek van het CJG

Klik hier voor meer informatie over het klanttevredenheidsonderzoek.

Deel deze pagina met anderen via:

Je hebt de link zojuist gekopieërd.