Bereikbaarheid
"Ik voel me altijd welkom, ook zonder afspraak. Het is een paar keer gebeurd dat ik wat langer moest wachten, maar dat is verbeterd. Ik vind het een prettig bureau."
Onze vernieuwde website is deze week live gegaan. Het kan zijn dat nog niet alles perfect werkt. We werken hard om alles snel in orde te maken.
Doorlopend onderzoeken wij hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Zo kunnen we onze dienstverlening steeds beter maken. We staan altijd open voor feedback. Dus heb je een klacht, idee of misschien wel een compliment? Wij horen het graag!
"Ik voel me altijd welkom, ook zonder afspraak. Het is een paar keer gebeurd dat ik wat langer moest wachten, maar dat is verbeterd. Ik vind het een prettig bureau."
"Wij ervaren met onze 3 kinderen veel begrip en waar nodig hulp. Door de jaren heen wordt minder in vaste lijnen geadviseerd en de focus ligt nu op het individuele kind."
"Ik voel me hier altijd op mijn gemak. De medewerkers zijn vriendelijk, meedenkend en ze nemen hun werk serieus. Er is een heel goede lactatiekundige."
In ons klanttevredenheidsonderzoek (KTO) vragen wij ouders en verzorgers naar hun mening nadat zij met hun kind een afspraak bij ons hadden. Ook na het geboortehuisbezoek nemen wij een vragenlijst af. De vragen zijn afgestemd op het type afspraak.
Dit onderzoek naar hoe klanten onze dienstverlening ervaren, is onafhankelijk en doorlopend. Ook jij kunt na je afspraak een e-mail ontvangen. De vragen die je krijgt zijn onderverdeeld in de thema’s bejegening, deskundigheid en bereikbaarheid.
Elk kwartaal krijgt onze CJG-locatie de resultaten van het onderzoek. We zien wat goed gaat en waar ruimte is voor verbetering. Zo kunnen we, waar nodig, snel bijsturen.
CHOICE Insights + Strategy is onze vaste onderzoekspartner. Je kunt door deze organisatie benaderd worden nadat je met jouw kind een afspraak bij ons hebt gehad. Meedoen is altijd vrijwillig en anoniem.